Secill Selam kızlar, 4yaşındaki kızımda artikülasyon bozukluğu var. Bazı harfleri söyleyemiyor. Bir de son 5-6aydır bazen söyleyeceği kelimeleri unutuyor ve kekeliyor. Konusma terapisine yeni başladık. Böyle bir sorunla karşılaşan var mı?
Dondurmalikahve Secill evet benimde oğlumdan var birkaç harfte hata varsa düzelecektir bir şey merak etmeyin
Dondurmalikahve Secill evet çok şükür düzeldi çok nadir hatalar oluyor ama artık artıkilasyon dersi almıyor