Arkadaşlar bu durum ne zaman daha sürecek 11 aylıkken yürümeye başladı o zamandan beri sürekli peşimde bi iş yapamaz oldum iki dakika yemek yemeğe bile vaktim yok sürekli anne anne anne çok kötü bunalımdayım yeterki on dakika peşimi bıraksın diye televizyon bile açıyorum yok iki dakika bakıyor sonra evde beni arıyor yalnız kalmak istememesi kötü bi durum mu gelişim açısından bir sürü oyuncağı var otur iki dakika oyna yok sürekli peşimde