cysnn Merhaba kızlar, bebeğim 30 günlük. Emerken bir süre sonra ağlamaya başlıyor. Kendini çekiyor yine emiyor yine ağlıyor. Diğer memeye geçiriyorum yine bir süre emiyor sonrasında yine ağlıyor yine kendini çekiyor. Bu durumu yaşayan var mı?
marsuk cysnn benim oğlum da tam 1 aylık oldu bugün. Aynısı oluyor genelde bu olduğunda gazı oluyor. Gazdan dolayı sakinleşebilmek için emiyor ama sancı vurunca ağlıyor. Ya da çok uykusuz kaldıysa uykudan sakinleşemeyip ağladığı da oluyor. Uyku yüzünden ağlıyorsa pilates topunda zıplaya zıplaya emziriyorum daha rahat dalıyor uykuya. Gaz sancısı biraz daha sancılı geçiyor :)
GokcelifMom cysnn Benim kızımda öyleydi. Üstten gazı oluyor annesi, kendini geriye çektiğinde zorlama dik pozisyona getirip üst gazını çıkartıp tekrar emzirirsen çok daha rahat emerek uyuyabilir.
cysnn marsuk memede uykuya dalıyordu ama artık dalamıyor demek ondan dolayı. Çok teşekkür ederim pilates topunu da deneyeyim.😊
Balbademim06 cysnn Benimde bebeğim 55 günlük tek göğsümde yaşadım fazla süt geldiğinde yapıyor. bir göğsümden diğerine göre daha akışkan süt geliyor uyumak istediği zaman az akan göğsümü istiyor ona direk yumuluyor