Bebek_1 11 aylık oğlum bana ve eşime vuruyor eline geçen oyuncak olur kumanda olur onunla vurarak oynuyor neden olabilir bilgisi olan var mı kuzenleri vurarak oynuyor onları taklit ediyor olabilir mi yapma diyince duruyor sonra tekrar yapıyor
hazalp Bebek_1 bu aylarda bu davranışlar çok normal bir zaman sonra geçiyor biraz sabır gerekiyor her yaptığında sakin kalıp yaptığı şeyin doğru olmadığını da anlatmak gerekiyor kendini yeni yeni tanıyor şuan her şey benim ayı :)