Kızım 7 aylık, 3 aydır üçüncü kez idrar kültüründe koli basili ürüyor. 2 kez antibiyotik kullandı. Şimdi 3.de yine bakteri üremiş. Normal idrar tahlilinde bi sorun yok. Lökosit falan da negatif. Ateş vs başka bi problem de yok. Böbreğe bakıldı, orda da bi problem yok. Doktor belki yanlıştır diye her tahlili iki kez yaptırıyo, birini sondayla yaptık ama çok ağladığı için sonuncuyu direkt kaba yaptırdık yanlış sonuç çıkacağını da sanmıyorum. Bu durum daha önce başına gelen var mı. Artık bebeğime antibiyotik vermek istemiyorum, çok üzülüyorum :/