Zumra23_ bebeğim 15 aylık ve 10 buçuk kilo. Biraz az sanırım doktor alt sınıra yakın dedi. Sıcaklardan pek yemek yemek istemiyor. Kahvaltıyı güzel yiyor ama sonrası az az ben ısrar ediyorum genelde. 3 ana öğün 1 ara öğün diyebilirim. Anne sütünü de günde 1 kez ya içer ya içmez artık emmeyi bırakmak istiyor , onu da benim zorumla içiyor.