Ozlemasell Kizlar 12gundur adet olmadim. Geciktim Sag Kasik agrisi cekiyorum bayadir. Test aldim negatif cikti yanilma payi varmidir bekleyip testi tekrarlamalimiyim sizce ?
Elfgrn Ozlemasell 1 ay gecikme mi var yoksa son adetiniz üzerinden mi 1 ay geçti? Eğer gecikme 1 Aysa net çıkması lazımdı testte
lAmMelodi Ozlemasell 1 ay uzun süre olsa çıkardı bence.Doğumdan sonra düzensiz ola biliyor.En iyisi kan verin emin olun.
mavikuss_ Ozlemasell benimde 12 gün geçti hala olmadim test yaptım negatif kan verdim negatif adet sökücü yazdi doktor en son hala olmadim
Aylizzmm Ozlemasell 13 gün g3cikti bu ay normal test yaptım negatif emin olamadım erken gebelik testi aldım oda negatifti 13. Gün hastalandim olsaydı cikardi muhtemelen
Ozlemasell lAmMelodi dogumdan sonra her ay oldum hic olmadigim olmadi dogum yapali 1 yil oldu nerdeyse o kafami karistirdi