Gulumseee Hanımlar iyi akşamlar daha önce başlık açmıştım oğlum konuşmuyor diye şuan 21 aylık oldu özellikle son bir haftadır çoğu kelimenin ilk hecesini söylüyor artık konuşmaya mı başlayacak diye düşündüm daha önce aynı durumu yaşayan var mı
Show_must_go_on Gulumseee evet yavaş yavaş açılıyorlar özellikle 24. Aydan sonra iyice toparlıyorlar kelimeleri kızım da öyleydi hala bile söyleyemediklerinin ilk hecesini söyler ( ağzım= aağım , yastık =ya)
Sevdaacan Gulumseee benim kızımda öyleydi mavi yerine ma bak yerine ba hep bu şekilde konuşurdu. Yakın zamanda açılır hiç merak etmeyin 2 yaşından sonra çok rahat konuşmaya başlamıştı kızım
Leylamleyla Gulumseee benim kız da 23 aylık kelimelerin ilk hecesini söylüyor çok nadir arada günde bir yada iki sefer üç dört kelimelik cümle kuruyo mesela anne baba mama aa (anne baba mama aldı) anne açıımııo (anne açılmıyo) anne popo acı ( anne popo aciyo) gibi Bunları bir anda söyledi bende şaşırdım demekki bikac aya başka cumleler de eklenecek sabırsızlanıyorum
Minel-inannesi Gulumseee 21 aya yaklaşan kizim aynisi🤦 ilk hecesini soyleyip gerisini anlamami bekliyo. anlamayinca ciglik, kiyamet, gozyasi, kriz🤯 ağlayasin var heralde senin otur agla, aglaman bitince ne istedigini soyle diyorum artik🤷
Gulumseee Leylamleyla ya bizim zaten pek kelimemiz yoktu sadece bak al tek heceli kelimeler var ama artık her kelimenin ilk hecesini söylemeye başladı insan sabırsızlanıyor hemen konuşsun istiyor inşallah en kısa zamanda net konuşurlar sizin zaten cümleniniz varmış Maşallah 🧿😊
Gulumseee Minel-inannesi bizde de durum aynı 2 yaş sendromu dedikleri sanırım herşeyi ağlamayla yaptırmaya bir de kelimeleri tam söylememek eklenince işin içinden çıkamıyor insan sağlıcakla büyüsünler tek bu günlerde geçecek elbet 🙏🏻🌸
Sevgissssss Gulumseee sizi hatırladım 19 ay hiç kelimesi yok demiştiniz 2 ayda kaç kelime geldi maşallah
Gulumseee Sevgissssss merhaba tek heceli kelimeleri söylüyor al ver gibi onun harici baba ya ba anneye ınne mesela suya wuuu o yüzden net söyleyebildiği kelimesi hala çok az sayı olarak bilemiyorum o yüzden ama genel olarak konuşmak için çabası var köpek havlayınca falan hah hah diye tekrar ediyor 2 yaştan sonra çok hızlı açılıyor diyorlar bende 4 gözle 2 yaşı bekliyorum 🙃
Sevgissssss Gulumseee sevindim sizin adınızda benim oğlumda 20 aylık bitti gitti baba dede falan diyor sadece o yüzden 2 ay önce hiç yoktu şimdi başlamış sizin yavaş yavaş devamı gelecektir eminim 😊
Gulumseee Sevgissssss evet bazı şeylerin zamanı var ama biz anneler hemen olsun istiyoruz 🥰 teşekkür ederim amin inşallah tez zamanda konuşurlar Sizin zaten kelimenizde varmış birazcık daha zamana ihtiyaçları var demek ki 🌸
Sevgissssss Gulumseee benimde tam demiyor gitti (ditti ) diyor mesela sağlıklı olsunalrda elbet açılırlar 🌸