Hanımlar 3 çoçuğum var 12-9 yaşlarında bide 5 aylık oğlum var. Çok kolik gazlıydı. Nerdeyse hafta sonları eşim evi süpürür bana bir hafta giderdi. Okul götür getir derken bebek için kimseyi kabul edemedim. Kayınvalidem komşuları gelecekmiş. Kayınvalidem titizlik hastalığı var ve herkesten önce kendi laf eder. 4 bayan gelecekler bebek görmesine. Kendime laf getirmek istemiyorum , çayın yanına güzel ikramlık neler hazırlayabilirim fikir verir misiniz? Aklımda olanlar;
Poğaça
Kalıpta kek
Peynirli börek hazır yufkadan
Arpa şehriyeli salata??? Nasıl menü 🙄
- Şalgam sulu arpa şehriyeli salata.