suheyla92 adendefne bakiyorum ama kafasının olmadığı taraftaki elimde tutuyorum. Emzirirken neyse de uyuturken bu forum olmasa ne yapardım bilmiyorum 😂
serendipity16 adendefne hep bakıyorum valla bir zararı olacağını düşünmedim bakmazsam çok sıkılırım çünkü bazen çok uzun duruyor memede genelde dizi falan açıp yanıma koyuyorum
adendefne ejdermeyvelilahmacun radrasyon bebeğe zarar verir diye düşünüyorum ama geceleri çok zorlanıyorum uykum geliyor
adendefne suheyla92 ya çok zor oluyor zarar vermekte istemıyorum bazen yarım saat memedeyız yorucu oluyor
Adenkom Beneğim 16 aylık hep bakıyorum vallahi hiç doktora sormak da aklıma gelmezdi, bakmazsam çookk sıkılıyorum içiniz rahat etmiyorsa bakmayın tabiki