OzEnAr kızlar bebeğim en son 8de emdi d3dim 10da mama veririm 60 cc aptamil yaptım 20cc içti sonrası kaldı dün akşamda hep yarım bıraktı emziriyorum şimdi emiyo napcam ben mamayımı sevmedi anlamadım yaa
Melinoee OzEnAr Ya ne güzel bırakın emsin, mama istemiyorsa vermeyin. Sütünüz yetiyordur düzenli emziriyorsanız
aylindeniz OzEnAr hipp kabız yaptı benim bebeğimde aptamilin tadı en güzel alışacaktır ayrıca aptamil en sağlıklısı
nurtencev OzEnAr aptamil anne sütüne yakın olduğu için bebeklerin enrahat alıştığı mama. doktorumuz sürekli mama değiştirmeyi de önermedi kesinlikle. hem bağırsaklarını zorlar hem de alışabilecekse bile alışamaz diye. bence biraz sabırla deneyin
ceylinnn [bilinmeyen] İlk defa mama veriyorsanız normal içmemesi hangi mamaya geçseniz aynı tepkiyi verir. Mamaya bir çay kaşığı pekmez ekleyip tatlandırarak verin. Bir iki denemeden sonra alışır.