Merhaba hanımlar 4aylık bir bebegim var ve hala regl olmadim bide afedersiniz gecmeyen ishalim var gecen haftaici kan verdim hem degerlerime baktirmak icin hemde icimi rahatlatmak icin beta hcg baktirdim 0.23 cıkmış pazartesi doktorn yanina gidecegim ama sizce bu deger ile hamilemiyimdir bu dgerle hamile kalan oldumu aranizda telas yaptim biraz sizlere sormak istedim