talhadmr Evimiz yeni bina daha iskan için yeni başvuru yapıldı ama doğalgaz sayacu mi bu sizce bilgisi olan var mi doğalgazımiz daha acilmadi
hasmelad talhadmr iskan olmadan da dgaz kullanılır Ev üzerinize ise Kat irtifakı olarak öyledir Müteahhitle görüşün yardımcı olur
hasmelad talhadmr ben de risk almamak adına budur diyemedim Bizlere soracağına ev sahibine sor dedim🙃sen bilirsin tabi;)