İçim rahatladı desem inanırmısınız sürekli kendimle çelişkideyim çok sesli açmıyorum birde düşük ses fon müzik gibi düşünün ama neden bu kadar büyük tepkiler alıyorum bilmiyorum bide her sese kalktığı için bana sürekli alıştırmadınmı diyorlar sanki ben böyle olsun istermişim gibi çok üzülüyorum anlatamam anlatamıyorum kendimi ifade edemiyorum çünkü söylücek bişey bulamıyorum cahillikleri karşısında birde sanki sadece ben sorumluymuşum gibi babası yokmuş gibi sadece bana soruyorlar