tubaelif 8 aylık olmak üzere kızım. Bırakacağım kimse de yok. Çalıştiği an bağırmaya başlıyor. Çok yoruldum artık sadece kucagıma alıp süpürebiliyorum. 3 aylıkken başladı. Geçici mi?
Canderinsumeltem tubaelif bizimki şimdiye kadar Korkmazdı 9 aylık olduk bizde canım geçen gün çalıştırdım çok ağladı kapattım hemen karşı dairede eşimin teyzesi oturuyor ona verdim öyle süpürdüm evi ilginç ama geçen günlerde de çalışmayan çamaşır makinasından korktu 😂😂😂 bende buna anlam veremedim
denizbs tubaelif bu bi dönem gelip geçiyor fön makinesinden de korkabilir elletip kullandırıp korkulacak birşey yok vs demenizi öneririm
otose_san tubaelif kızım da 8 aylık aynı şekilde elektrikli süpürge sesinden, blenderın sesinden korkuyor, eşimi bekliyorum bunlar ile işim varsa
birkucukatahan tubaelif bizimki cok sever 6 aylik örünceğe koydugumda supurgeyi takip eder sesinde sakinleşir bazen uyur bile 😄
Sevde123 Ayda başladı korkması şuan 17 aylık hala korkuyor yanıma alıyorum bak cici süpürge güzel süpürge diye sevdiriyorum en düşük Ayarda sesi az çıkıyor diye öyle çalıştırıyorum yavaş yavaş yükseltiyorum
Dunyamsensn2008 tubaelif Bizimki de blendr sesinden korkuyor ama korkusunun üstüne gidip sürekli çalıştırdım kucagima aldım elledi cici filan diyip alıştırdım .Hâlâ arada suratı değişiyor çalışınca ama alıştı gibi
tubaelif Dunyamsensn2008 evet blender da sorun bizde. 8 aya Yaklastık kucagıma alınca ağlamıyor ama ciciler bir işe yaramadı gözünden yas gelecek gibi neredeyse bırakıyorum🤷♀️
Hmzamom tubaelif bizde 8 ayligiz ayniyiz tekiz bide kimsemiz yok yanımızda kucagima alip supurmeye calisiyrm oylede olmuyo ama yapcak bsey yok
otose_san tubaelif başka oda da olsa ağlıyor kızım, eşim ile ikisi gezmeye gitmediği sürece zor oluyor ya da ben kızım ile ilgilenirken eşim süpürüyor evi, bazen elektrikli süpürgeyi görmesi bile yetiyor ağlaması için, geçer inşallah bunlar da
giz tubaelif bizde gecici oldu cok sukur.. benim kizimda 6 aylikken falan korkmaya basladi bi elimde o bi elimde supurge resmen rezillikti. Gecen hafta supurgeyi biraktim ortaya kalk oyna incele dedim kalkti inceledik ne ise yaradigini anlattim actik kapadik ne kadar anladiysa artik🤣🤣 simdi ben supurgeyi actigimda koltuga cikip oturuyo bekliyor bitince iniyor hatta gecen gun yerde cop gordu bende supurge yapiyordum gelmis supurgenin ceken kismina atiyo bunuda cek diye 🤣🤣 hala ben yokken yanindan gecemiyo kapali bile olsa ama ben varken onemsemiyo 12 ay 5 gunluguz 🤭
giz tubaelif tabi islevini ogrenmesi 11 aydan fazlamizi aldi ama olsundu 🤣🤣 galiba ataklarla cosuyo bu korkular ☺️ sizin bebisde cok kucuk degil bence az yakinlastirin calistirmadan hani oyun oynatin supurgeyle mesela ustune oturtup surun falann biraz bi sempatik gelsin once sonra calistirmayi birlikte deneyin
tubaelif giz oynattın canım biraz yanında da oturduk ama gecmedi sesi korkutuyor kapalıyken sorun yok. Neyse inşallah zamanla😊
sahikakocarslanli tubaelif benimkide korkuyo canım 7 ay 21 günlük yalnızken süpürge yapmam imkansız ancak birinin kucaginda olur onu gezdirip izletirse ben süpürge yapabiliyorum