Kızlar 8 aylık kız bebeğim var. Anneye düşkün olması tabiki normal diyeceksiniz ama kızım doğduğundan beri benden başkasında durmuyor. Babasının kucağında bile olsa beni istiyor. Memeye aşırı düşkün. Ek gıda yada mamayı çok az alıyor. Velhasıl artık işe başlayacağım. Çok stresliyim babası bakacak. Tavsiyeniz var mı bu konuda 🥲