10Melek10 Bebeğinizi banyo yaptırırken kakasını yaptığı oluyor mu?(Bebeğim 2,5 aylık olacak nasipse )
aslhnkrts 10Melek10 kızım 3 aylık bi kaç kere yapmıştı. Rahatladığı için olabilir. Su iyi geliyo mesela benim bebeğim kolik su aşırı iyi geliyo.