Selam anneler sorum başlıkta zaten 10 ay 21 günlük brbrklerinize kaç öğün el gıda kaç öğün mama yada emziriyorsunud ? Doktor 1 yaşına kadar getirmenize gerek yok dedi oyuzden bu ay goturmedim kontrole kaç gündür iştahsız olan bebeğim bugün çok sık mama diyor ve huzrsuz doymadımi anlamadım emmeyide bıraktı 120 CC mama içiyor sadece fazlasını içerse kusuyor ne yapicami şaşırdım