zib Spectra dual s diye bir makina yuvarlak beyaz renk.dakikada bebekten daha cok cekıyor, Çok iyi bir makina aldıgım kısı 1.5 yıl sagarak vermiş darısı bana ınsallah🙏
zkusagianne asli-demir23 korkmayın açlıktan ölmez önce bunu bilin ve üzülmeyin aynı şeyleri 2.ayda yaşadım hatam biberon oldu kaşık biberon kullandım inatla yendim 2 hafta iyiydi uzun bir yolculuk yaptık başa döndü yine aylardır uğraştım ve yılmadım sadece gece uykusuna karnını doyurmadığı için ben yatmadan önce sağdım verdim gece beslenmesini sıklaştırdım gece alarm kurup emziriyorum hala . Şuan yendik sanırım ama kundak yapıyorum klasik rahatlatıcı müzik le her verdiğimde emiyor 5 aylık düzelecek inşallah inan 3 ay savaştım halada devam ediyor. Mamada veririm kendimi yıpratmam bebeğimizde ama o bağı farklı çok özel tekrar ulaşana kadar çabalamayı tercih ettim biraz yorulduk ama değer. Bana göre umarım bir gün keşke bu kadar uğraşmasaydım demem
Egemmmm asli-demir23 silikon uçla deneyin tutturmayı silikon ucı takın memenizi sıkarak içine süt doldurun o içerken de onu destekleyin bu sırada biberon ve emzik kullanmayın eğer ekstra süt verme durumunuz var ise kaşık biberon ondada verirken çok az az vermeniz çok hızlı akışo engellemenin gerekiyor bir şekilde… Duşta emzirme.. Ve EDS sistemi bunları da denemenizi tavsiye ederim öncelikle sütünüz var ise işiniz çok daha kolay olur