Merhaba kizlar biz baslayali nerdeyse 10 gün oldu gündüzleri yine kaçırmalar olsada iyi gidiyoruz ama gece 3 4 kez üst baş yatak degistiryrm 10 gündür hala ilerleme kaydedemdk ne kalkıp söylüyor ne ıslak olduğu halde rahatsız oluyor varmı tavsiyeleriniz ve gece hasta olur mu die korkuyrm bazen sabah kalkiyorum haliyle gormuyrm sırılsıklam her yeri verceginiz öneri varmı napmaliym gece kaldirmalimym her seferinde