uykumvaarr Annem kızımın mama tabağını bulaşık makinesine atmış acayip kötü deterjan kokuyor yemeğe de geçiyor kokusu, karbonat limon sirke kaynar su denedim hiçbir faydası olmadı. Başka bir öneriniz var mı?
BellatrixLestrange uykumvaarr ben attım açıkçası çünkü çok kötüydü geçmedi kokusu yıkadım sürekli ama içine sinmiş
birprensesanesi uykumvaarr makinaye attıysanız kokusu çıkmaz keşke biberon emzik temizleyicisiyle elde yıkasaydınız
[silindi] uykumvaarr ben surekli biberon emzik temizleyiciyle yikamama ragmen koku yapti resmen yemek kokuyo limon karbonat sıcak suyla yikadim ama gecmiyo
uykumvaarr kubra00k ne önerirsiniz onun yerine peki ne kullanıyorsunuz? Cam kullanamıyorum kızım yere atıyor masaya vuruyor çünkü 😏
Duygudikicidkc Ne yaptıysam çıkmadı karbonat döktüm sirke döktüm üzerine limon sıktım ovaladım kaç kere gitmedi oioi markaydı çöp oldu
kubra00k uykumvaarr oğlum şuan cam kâseden yiyor. Bende artık camı tutmaya çalıştığı için değiştireceğim. mika alın inan daha iyi. Hatta bime gelecek bu cuma onlardan almayı düşünüyorum gidip bakıcam.
uykumvaarr kubra00k ben de bugün aldım bime gelenden 😄 camı kırıyor silikon koku yapıyor artık mecburen onu kullanıcaz