Kizlar artik esimde bende biktik. Ogluma 2023 eylulde cis egitimi basladik. Suan 3 yasini yeni gecti. Basta iyiydi hemende ogrendi ama 1 ay sonra ailem
Geldi onlarin yaninda soylemedi altina yapmaya basladi. Bakicisinda da bazen sıkıntı yapti ama bizdeki kadar degil/ hala altina yapiyor kaciriyor ne yapsam olmadi. Ödul ceza yalvarma kizma heraeyi denedim ama asla sonuç alamadim. Kakasini hep soyler ama cisini yapar altina. Dr a da götürdüm saglik sorunu gormedi. Ne yapcam cok sasirdim fikri olan varsa ne olur yazin 🙏🏻🙏🏻💙💙