Habibetlppp buss__ 8 aylıkken başladım suan 28 aylık bir bardak koyarım yemeklerine kaynattığın ılık sularını pet bardağa koyuyorum öyle yapıyorum
Biz3kisiyiz_ buss__ 7-8 aylıkken vermeye başladım çorbalarına bir küp atıyordum, dondurucu için saklama kalıpları var onları kullanıyorum.
buss__ ZeydsMom verme sıklığınız neydi bi de yaz kış fark ett mi bi yerde sanki yazın vermeyin diye okumuştum