Annemin sağlık sigortası yok ve ayrı yaşıyoruz
Sağlıktan yararlanması için kendi üzerime almam gerekiyormuş. Bunun benim için herhangi bir zararı var mıdır üzerinde borcu ve ya kredis varsa bana yansır mı kendi üzerime ve haneme alacağım bilgi rica ederim