iyice huzursuz bir bebeğim oldu benim yüzümden mi anlamıyorum. Uykuları düzensizleşti iyice. evde durmadığımız için sanırım. Bir hafta tatil yaptık orda iyiydi aslında ama dönmeye yakın başladı huysuzluklar ve şu anda da öyle. Aşırı hareketli yerinde durmuyor. Bu doğal biliyorum ama dün sabah 4 e kadar uyumadı misal. Akşam dışarda 40 dk uyuduğu için. Ya o kadar çok ayrıntı var ki burda yazamıyorum hepsini. En çok uyku düzeninde muzdaribim ama evde duran biri de olmadığım için istikrarlı olmuyor bi düzeliyor bi bozuluyor. 11 ay 15 günlük ve en cok zorlandıgım dönemler oldu diyebilirim. Dişten şüphelenmiyorum çünkü salyası vs yok