[silindi] ozg666_ canım çok küçük olmasına bakma bebekler sürekli gelişim halindeler ve ilk aylarında hızla gelişirler ve kendini yeni olaylara hazırlarlar salyası da fazla varsa diş belirtisi aynı durumlarımları bende yaşıyorum