livanurvealpinannesi61 Duygu0707 gece uyanınca birşey vermenize gerek yok artık. Uzmanlar 1 yaştan itibaren gece beslenmesi kesilmeli diyor.
Scmnezgi Duygu0707 açlıktan değil alışkanlıktan uyanıyordur yatmadan yarım saat önce doyurun ben geceleri kalkınca su veriyordum aç değil çünkü biliyorum bi süre sonra su istemediği için kalkmayı da kesti
Bal38 Duygu0707 gece mama vermenize gerek yok artık uzmanlarda 1 yaşından sonra gece beslenmesini önermiyolar benim oğlumda 23 ay 11 günlük memeden yeni kestim yani 5 6 gün oldu gece yatırmadan önce karnini doyurup uyutuyorum gece uyanmıyo tekrar hiç
caylavyu Duygu0707 12.ayda gece beslenmeyi kestik Şuan 19 aylık, ilk uyanmalar oluyordu tabii su veriyordum iki üç güne alıştı.