Makasal
18 aylık bizimki de ağzında bekletiyor bazen. Ben gözlemlerime dayanarak diş çıkarttığı için ya da havalar sıcak olduğu için gibi sebeplerden diye düşünüyorum. Sonuçta bizde bile yemek seçme az yeme gibi durumlar olabiliyor sıcaklarda iştah kapanabiliyor. Yemek yedirirken klimayı açıyorum serin ortamda daha iyi yiyor mesela. Yemekle beraber yoğurt veriyorum bi de bu ara karpuzla beraber veriyorum. Size de fikir olsun 🙏🏻