cerkezkizi59 Bebeğim gece hiç uyanmiyor kaç saatte beslemiliyim gündüz hiç memeden ayrılmayan bir bebek ama gece hiç uyanmiyor kendim üç saatte bir besliyorum 90 ml falan sizce doyuyomudur arttirmali miyim çünkü gunduz hep meme mama veriyorum yani
milav cerkezkizi59 28 günden sonra bizim de doktorumuz gece uyandırmayın demişti gece ben uyumadan önce son kez besliyorum onun uykusunu açmamaya çalışarak sabah 5 gibi kendisi uyanıyor zaten gün içinde de 2 saatte bir besliyorum eğer uyuyorsa yine uyandırmıyorum. bebeğim 2 ay 12 günlük.
yamaniskom cerkezkizi59 bebeğim 56 günlük gece kendisi uyanmadığı sürece kaldırmıyorum bekliyorum kendi ne zaman uyanırsa ama sizinki full uyuyorsa bilemedim gerçi acıksa ağlayarak uyanır
cerkezkizi59 Mbugra ben gece üç saatte bir uyandiriyorum 90 ml mama veriyorum ama herkes diyor iki aylık bebek kendisi uyanır ama benimki uyanmiyor
Mbugra cerkezkizi59 saçmalamasınlar bu bebekler makinemi hepsi aynı olsun o uyanmıyorsa sen uyandır benim abimin eşide çocuk uyanmıyor diye oda uyandırmazmış şimdi çocuklar büyüdü bi sıkıntı olduğunu duymadım gündüz beslenmeleri güzelse çok bişey olmuyor diye biliyorum ama anne sütü alıyorsa gece emmeleride gündüze göre biraz daha faydalıymış
balyanaginannesi16 Benim kızımda 2ay 24 günlük gece kendisi uyanmiyo ben kucağıma alıp emzirip geri yatiriyorum doktormz 5.6 saati geçmedikçe bişey olmaz demişti
cerkezkizi59 balyanaginannesi16 benimki memede tutmuyor mememde tekrar uyuyakaliyor asla emmiyor bende aç kaldı diye sagdigim sütü biberonla veriyorum bu seferde hafifte olsa meme reddi yasiyorum
mom42x 19 günlük olduk olduk kizcemi . O uyanmaasa bn zorla uyandırıyorm 3 saat geçmeyecek şekilde burnunu sıkıştıriyorum meme + mama yapiym 30 cc kan şekeri duşmesin diye uyku hali yapıyormuş. Bizimki de kaldirmasan 5,6 saat uyur
annesininbebisi Yenidoğan olunca uyandırmak gerekir ama 2 aylık bebeği gece uyandırmak gerekir mi bilemedim. Benim bebeğim yine gece 4 saatte bir uyanıyordum 2 aylıkken şimdi 3 aylık yine 4-5 saatte bir uyanıyor gece. Kendi uyanmadikca ben uyandırmadım hiç bir sıkıntı da yaşamadık bu zamana kadar.