Kızım 2 ay 11 günlük. Uzun zamandır da bu el ayak hareketleri var ama böyle moro refleksi dediğimiz hareketin devam eder sürekli yapılır hali gibi düşünün gün içinde ara ara yapıyor. Elini yumruk atar gibi yapıyor bazen yumruk şeklinde değil de eli açıkken. Normal midir doktora danışmam gerekir mi