ZeydsMom birbebee o mamalari kendiniz hazirlasaniz daha iyi olur. Bir de once ayri ayri tatsaydi sonra ogle karisik verseydiniz . Yani yalnizca sebze meyve sonra kendiniz pureler yapsaydiniz. Ben 4 aydan basladm simdi 6 aylik. Kendim yapiyorum pureler.
Feyzosunannesi birbebee hazır vermeyin bence kendiniz yapın ayrıca tadım yapmadan direk dört aylıkken böyle baslamaniz ağır olur bebeğe zorlanir
birbebee Feyzosunannesi kendim Pütür kalır diye korktuğum için yapmıyorum zaten çok degil bir tatlı kaşığı kadar veriyorum günde bir kere