Gece_1 Merhaba, oğlum 6 aylık ve cildi çok kuru. Nemlendirici krem kullanıyorum ama pek faydasını göremedik. Bu durumu yaşayan var mı? Ne önerirsiniz?
Tazeannnee1 Gece_1 benim oğlumda egzama var bioderma ve mustela kullandım ayak bilekleri ve göbeği bazen çok çok kuruyordu dökülüyordu pul pul onun için bir iki kere de bebek vazelini kullanmıştım iyi gelmişti ama vazelin içeriği temiz değil diye biliyorum o yüzden bir daha sürmedim ama başta saydığım kremlerde iyi geldi