Sedsedsed sabah 7-8 arası uyanış, öğlen 11.30-12.30 arası öğle uykusuna geçiş, 13.30-14 arası uyanış, akşam 20.00-20.30 gece uykusuna geçiş. Tek uykusuna düştüğünden beri böyle düzeni. Eğer öğlen 14.00 dan sonra uyanmazsa ya da sabah 8 de uyanmazsa ben uyandırıyorum çünkü diğer türlü gece uykusu geçe sarkıyor ve tüm düzen alt üst oluyor 💁 şu an hala uyuyor mesela. Yarım saat içinde uyanmazsa ben uyandıracağım. Bizimkinin gündüz uykusu kısa çünkü gece 11-12 saat deliksiz uyuyor. Yani öğlen 14 den sonra uyuduğuna zaten hiç denk gelmedim, dolayısıyla uyandırmama da gerek kalmadı ama bir gün olursa uyandırırım 😂
20 aylıkken uyku gerilemesi yaşadığımızda ne gündüz ne gece asla uyumak istemiyordu. Bizim de o dönem bir oynama oldu saatlerinde ama ben direndim biraz. 1 saat yatakta oturduğum oldu uyusun diye. 1-2 haftaya düzeldi, kendi düzenine geri döndü. Sizin de öyle bir şeydir belki