merhaba sevgili anneler,
benim kızım 6 aylık oldu, 5.5 ayından itibaren tadım yaptırmaya başladım. henüz öğün oluşturmak için erken olduğunu düşünüyorum -kendi bebeğim adına-
gözlemlediğim kadarıyla bebek menülerinden, muhallebilerden vs pek hoşlanmadı, bizim yediğimiz şeyleri tatmak için daha hevesli.. misal muz+ceviz püresini reddediyor ama elimdeki adet halindeki muza saldırıyor gibi.. umarım uğraştırmayan iştahlı bir bebek olur🫠🫠
bu süreci daha iyi ilerletmek için tavsiyeleriniz var mı?