Rengin Kullanıyoruz 7-7,5 aylıkken başladık kaldırıp defalarca sallamasına yere atmasına rağmen akıtmıyor koku sorunuda yok çok memnunum severek içiyor suyu onu görünce ağzıyla pipeti emme hareketini yapıp bağırıyor içmek istediği için. Tavsiye ederim.