zahis 3.5 aylık kızım var. ilk iki ay hiç dönülme olmadı ama 3 ay doldu aman yarabbi o ne öyle elimi ne zaman atsam üç beş tel geliyor böyle giderse kel kalıcam 😫 önereceğiniz takviye olur saç için ürün olur kullanıp memnun kaldığınız her şeye açığım 🥲
kzlrm0606 zahis her doğum yapan kadında olan bir durum altıncı aydan sonra normale dönüyor kan değerlerinize baktırın
rabiaozdmr zahis bende de oluyor 4 aylık olduk kan ilacımı düzenli içmiyorum ondan olabilir bide bebek beni tanıyor artık ondan da dökülüyormuş
Pamukprenss zahis aynı durumdayım. Dökülmesinide geçtim yerlere hep kıl dökülüyor. Bi bakıyorum üzerimden aşağıya düşmüş temizlikten yoruldum
gamzekuzeyege Bende aynı şekilde geçen hafta gittim kansızlık varmış ilaç verdi doktor kullanıyorum gidin bence doğumdan sonra oluyo
zahis gamzekuzeyege hangi bölüme gittiniz? hamilelikten önce b12 iğnesi kullanmıştım yine düştü mü acaba :(