ZeydsMom Esoz1110 yorgunluk mu desem zamansizlik mi desem butun zamanim bebeye gidiyor ya. Ne kitap okumaya vakit var, ne tatlilar yapmaya, ne bileklik dokumaya. 🥲
Esoz1110 ZeydsMom benimde öyle ya tam bişeye hevesleniyorum kızım durmuyor zaman kalmıyor pes düşüyorum gün sonunda
Deletedmom_110 Esoz1110 temizlik yapmak kahve içmek çocuklarıma kekti püreydi yoğurdunu eksiksiz her hafta yaparım mayalarım cidden gezmeyi çok seviyorum😀 duş güneş kremim dudak nemlendiricim olmazsa olmazım güzel kokmak benim işim😃❤️
Esoz1110 BurcuKucuk yaaa teşekkür ederim çok tatlısınız düşünmeniz yeter ❤️ bir postta sanki yine denk geldik mi sanki birsey daha konusmuş gibiyim sizinle🌸
Esoz1110 asell13 Aynen öyle keyif kahvesi değilde aynen su içer gibi içiyorum hızlıca uykum açılsın diye😅
Tatlican bisenakillisinzaten Benimde gezmek ,salonda gezmek ,oturma odasinda gezmek,mutfakta gezmek ,banyoda gezmek😄😄yatak oda yatmak ayyy şaka bir yana gezmeyi degil uyumayı cok seviyorum
bisenakillisinzaten Tatlican ben gezmeyi sevmem pek. Aylarca dışarı çıkmadığım oldu. Ben yatmayı severim 😁😁
Tatlican bisenakillisinzaten kızzz bende sevmem senin mesajina karşlik yazdim onu. Ben uyku ve temizlik severim .
bisenakillisinzaten Tatlican ayy pardon ben yanlış anladım gezmeyi ve uyumayı severim diye okumus gibi oldum nedense
Zeliff Esoz1110 kitap okumaya bayılırım bide örgü örerim bunlar süreklilik arzeden hobilerim. Sürekli kısa süren hobilerim oluyor bunlar dışında
Tatlican bisenakillisinzaten yok yok gezmek beni acayip yoruyor kardesime gittim istanbula 1hafta kaldm o kendi kizini ve benimkini parka goturdu ben yattim😄😄Komşusuda diyor yatmaya gelmişsin yoo ben kendi evimde daha cik yatiyorum kzim okula gidince dedim😄
Lolik Esoz1110 fotoğraf çekmekti sayfamda vardı çektiklerimi paylaştığım Ama sonra sadece oğlumun fotoğraflarını çekmek hobim oldu😂
Esoz1110 Lolik Bende kızımı çekmeyi seviyorum da hafızam doldu güzelce saklayabileceğim bir hard disk mi alsam ne yapsam siz nasıl saklıyorsunuz💐
bisenakillisinzaten Tatlican aynen hazırlanması ayrı eve gelince eşyaları yerleştirmek ayrı dert.bide düzenim bozuluyor gibi hissediyorum dışarı çıkar çıkmaz da evimi özlüyorum 😅😅