Bu ikinci deneyişim ilk 4 gün den sonra söylemeye başlamıştı arada yine kaçırıyordu ama şu 2 haftadır kakası hariç nerdeyse full altına yapıyor kafayı yicem pskolojim bozuldu artık iyi değilim niye böyle ben anlamıyorum hele dışarda asla söylemiyor zaten şu 2 aydır park dışında düzgün biryere bile gidemiyorum çok bunaldım iyice geri bez takıcam artık dedim yani çevremdekiler okadar uğraştın sıfırdan mı başlıcaksın diyor bütün heryer çiş sinir kalmadı bende