Kizlar ben dün bebeğimin 4 aylık aşısını yaptırdım kilosu az dedi hemşire 500 gram tek almış dedi mama ver arada dedi eşim sma aldı sabah kendisine icirdim hiç sevmedi kustu sorna yüzünde kızarıklıklar çıkmaya başladı bı yarım saat sonra sondu o kızarıklıklar dedim galiba sma kendisinee iyi gelmedi sonra akşama doğru Bebelac aldım onu içti sevdi ama 5 dk sonra yüzü yine kızardı hatta bu sefer daha çok benek benek çıktı ne yapacam bilmiyorum anlamadım aşının mi etkisi yoksa mama kızıma yaramıyor mu anlamadım gitti başına bu durum gelen oldu mu lütfen yazin