Benim kızım zayıf doğdu 2 aylıkken 4500 kg di şuanda 7 aylık bugün kaç kilo olduğunu ogrenicem ama bence dayet iyi sadece anne sutu alması obazite olmaz mama ile beslenen olabilir bence sağlıklı olsun larda kilosu önemli değil gerçekten milletin lafiyla takılmayın böyle şeylere