Bebeğim 11 aylik Kızlar üst damak tarafı bembeyazdi diş zannettim baktım ki damağına da bizlerde olurya onun gibi yara olmus. Acile goturdum sert oyuncakla fln yapmış olabilir dedi ama bilmiyorm farklı biseyle oynamadi. Dudak kenarlarıda yara tam bitiş yeri yani açtıkça ağzını hafif kanıyor yırtılmış . Bugün yine başka bı doktora götürdüm afedersiniz mal gibiydi. Jel dolven calpol devam ediyorlar. Bebeğim hiç bişey yiyemiyor, ağlıyor,uyumuyor ve huysuz öneriniz varmı ne yapmalıyım.