Oğlum 2buçuk aylık olacak yarın, bizimde öyleydi hep çok kusuyordu. Doktorumuz emzirdikten sonra hemen kaldırma biraz başı dik kucağında yatar halde olsun 5-10 dakika sonra gazını çıkar 15 dk dik tut dedi. Böyle yaptığımdan beri çok çok azaldı Allah’a şükür kusması. Kendi beşiğinde kafa tarafı dik biraz, reflü yatağı da aldım. Baya azaldı. Ateş vs yok di mi? Sadece kusma mı?