Bir yıllık sezeryanliyim genelde bir senedir ağrı var ama son 3 4 aydır hiç geçmiyor sürekli olarak bir ağrı var anestezi olan yerde bazen öyle bir ağrıyor ki resmen kitleniyor sanki yanma hissi oluşuyo ve bazen üstünde sanki ağırlık varmiscasina dogrulamiyorum ağrı kesici krem ile masaj yapıyorum anlık geçiyor ama yine başlıyor çok ayakta duramıyorum bazen kızımı kucağıma alamıyorum sezeryanli olanların genel sorunu bu herhalde ameliyat yerimde sıkıntı yok ama belim ben bazen çok zorluyor fırsat bulup kendimle ilgilenemiyorum hiç doktora gidemedim