Kızlar benim bebeğim bir aylık oldu mama ve anne sütü ile besleniyor ama kesmek istiyorum artık mamayı çünkü sütüm yeterince geliyor ilk zamanlar gelmedi diye takviye yaptı doktor bir ay sonunda kontorle gittik toparlanmış dediler şimdi kesmek istiyorum sizde bu durumu yaşayan oldumu