Kızım 2,5 yaşında 3 4 gündür rahatsız ilk gün ateşi vardı ertesi gün ishal başladı ama ateşi düştü ve hiç bi şey yemiyo bi iki kez kustu. Dr a gittik kan tahlili yaptı hafif bağırsak enfeksiyonu var tedavi gerekmez demişti ama o gün bi kere ishal şeklinde yapmıştı. Acaba enfeksiyon arttığı için mi ishali durmadı bilmiyorum. 3 gündür ishal ama aşırı şiddetli değil günde 2 3 kez yapıyo ama hiç bi şey yemiyo. Tekrar mı gitsem dr a