Bukii Kızlar e bebegin n leke çıkarıcısını aldım Dün bebeğim Üstüne çay dökmüştü bugün makineye attım 2 kere normal deterjanla Bu leke çıkarıcıyı makineye attım ama çıkarmadı ya suda bekletmem mi lazım nasıl yapılıyor bana bir tarif eder misiniz
Kubracigimm Bukii toz leke çıkarıcısını mı aldınız ? Kaynar suya o deterjandan dökün lekeli kıyafetleri de biraz çitileyip içine atın. Bir süre suda beklesin sonra makineye atın o zaman çıkıyor.