Acremine Kızlar merhaba, kızım malesef el ayak agız hastalıgına yakalandı 😞 daha önce başına gelen varmı beni neler beklıyor? Birde yetişkinlere bulaşıyorm acaba?
gulirmak Acremine geçmiş olsun.Malesef bulaşıcı bir hastalık, 10 gün kadar sürüyor döküntülerin kuruması herhangi bir ilacı yok doktorumuz bize ateş düşürücü ile alerji şurubu yazmıştı
ZEYNEPP2tt Acremine aynı durumdayız durumunuz nasıl? Kaç gündür hasta ilk defa yaşıyor bu hastalığı her keste aynı mı sürer bilmiyorum ki internette anlamadım
mavikuss_ Acremine ilk minik kizariklarla başladı sonra sahada büyüdü doktor kasinmasi için krem verdi ağzı için sprey verdi sonrada yaralar iz kalmasin diye krem verdi 20 gün belki bir ayda anca geçti sonra tırnakları düştü
Aselinannesi0655 Acremine merhaba biz de yakalandık süreç nasıl ilerledi atlattınız mı hamileyim doğurmak üzereyim böyle bişey oldu ya
Acremine ZEYNEPP2tt bizde ilk defa yaşadık. 3 gün ateşi çıktı 39 lara ve hiiiç bir şey yiyip içmedi ve aşırı huysuzluk aşırı uykusuzlukla geçti çok zordu. Bir hafta olucak nerdeyse döküntüleri kuruyor yavaştan. Ama tırnaklar düşüyomuş bu haftalıkta panik oldum 😞 bıde bizede bulaşırmı acaba die düşünüorum
ZEYNEPP2tt Acremine ben anlamadım ya doktor yalnış söyledi yada biz hafif atlattık çünkü döküntüleri 4cü günde soldu (çok az yüzünde vardı 2-3tane bacakta biraz avuç içinde ) 2 gün ateş oldu bitti
Acremine ZEYNEPP2tt bazıları hafif geçiriyormuş öle okudum bende. Bagısıklıgı güçlü demekki maşallah🤲🏼 benım bagısıklıgım düşük bana da bulaştı maleseff ellerim ayaklarım nasıl agrıyor ilacı ignesi olmayan bi virüs şşaka gibii
Acremine Aselinannesi0655 merhaba evet 10 12 gün oldu geçti. Ama zorlu bi süreçti gerçekten. Umarım hafif aatlatırsınız. Sızın belırtınız nedir
Aselinannesi0655 Acremine kızım oldu bir kez ateş çıktı başka yok benekler var bazıları silvilce gibi kabarık ama kaşıntı falan yok doktor ilaç vermedi. Ben stilex ve kantoron sürüyorum ve yıkıyorum. İşin kötü tarafı bana da geçti