Alina_aaa Uyuzdan kurtulduk çok şükür ama uyuz kaşıntısından dolayı kollarım bacaklarım hep yara izi Bu izlerden nasıl kurtulabilirim ne kullansam iyi gelir arkadaşlarrr ✋
Alina_aaa Busra986532 ay bende evde var diye ondan sürdüm düzenli her akşam sürelim de iyi gelsin inşallah teşekkür ederim
niihalce Alina_aaa merhaba benimde oğlumda kahverengi lekeler kaldı bazen kızarıyorlar neden acaba gectımı sizin lekeler 🥺
ars9824 sst97 öylemi bakıyım bende çay ağacı yağı olan bir sprey sürüyorum dermodex diye bir markanın eczane ürünü
sst97 ars9824 biz de uzun süren uyuz geçirdik kızımda büyük büyük yaralar şeklindeydi Metrin falan hiçbiri iyi gelmedi en son xabion krem ve şampuanı kullandık bu baya iyi geldi, yara izlerine de bu bahsettiğim çay ağacı merhemi çok iyi geldi
ars9824 sst97 evet bende çok korkuyorum o yüzden yeniledi mi diye dediğiniz kremi sipariş ettim İnşllah birde kaşıntılarınız ne kadar süre daha devam etti
sst97 ars9824 kaşıntılar hemen kesilmedi ama hafifleyerek azaldı zaten geçmeye başladığını gece kaşıntılarımız azalınca fark ettik gerçekten çok sinir bozucu bir durum inşallah size de iyi gelir
ars9824 sst97 bana hiç bulaşmadı zaten kzımda vardı şuan günde 1-2 kez kaşınıyor gece uykuları çok bozuk değildi o süreçtete