Deletedmom_120 Esra9445 anne sütü damlatabilirsiniz bizimde oluyor emziriyorsanız eğer tavsiye ederim
memetim Esra9445 yenidoğan hemşiresi arkadaşımın önerisi ile serum fizyolojik damlatıyordum ayrıca etrafını da siliyordm pakumla tekrar 2 günde geçti
larindidems Esra9445 anne sütü tobrased netira damla denedim etkisi olmadı 6 aylık olacak neredeyse sabunlu su ile masaj yapıpta sildim oda etkili olmadı çay ile silmeyi denicem artık 🤷🏻♀️
hazale966 Esra9445 selam öncelikle anne sütü damlatmanızı öneririm, eğer hala geçmiyorsa çocuk doktoru damla yazıyor 😊 doktora götürün gerekli görürse damla yazar
oykuipek Benim kızımın da benzer problemi vardı 3 aylık kontrolde göz muayenesi yapıldı orada kanal tıkanıklığı görüldü. Damla kullanıyor şimdi
beyza000 Benim oğlumda da vardı göz doktoru damla verdi birkaç kullanıma geçirdi. Doktora danışmadan bence hiçbir şey damlatmayın anne sütü de dahil