leylannpembemontu Nasıl geçer kızlar ☹️ hamilelikte hiç çatlamadım sadece bir tane minik basenimde oluşmuştu o kadar 2 ay oldu doğum yapalı (sezaryen) karnım bacaklarım çatlamaya başladı kendimi hiç beğenmiyorum artık 😢
milav leylannpembemontu nasıl yani doğumdan sonra mı çatladı benim de hamilelikte çatlağım olmadı hala olma ihtimali var mı yani
carpediem___ leylannpembemontu benimde hamilelikte hiç çatlağım olmadı ama hamilelikten sonra fazlasıyla oluştu kaşıntı çok fazla oluyor kaşıdıkça daha da artıyor gibi nemlendirici yada hindistan cevizi yağı kullanın yada çatlak önleyici kremler
leylannpembemontu milav of evet sıfır çatlaktım şimdide gün geçtikte çıkıyor bacaklarımda da oluştu ve nasıl geçecek bilmiyorum 😢😢